Marka KRISPOL Partnerem kanału YouTube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie takie treści można znaleźć na kanale „Pomysł na Dom”, którego partnerem została marka KRISPOL.
2023-03-24, 14:46

W Polsce od dawna panuje prawdziwy szał na programy związane z tematyką budowlaną, remontową i wykończeniową. Polacy poszukają sposobów na urządzanie wnętrz domów, a media społecznościowe okazują się w tym przypadku najlepszym źródłem inspiracji. Program „Pomysł na dom” doskonale wpisuje się w ten trend, prezentując branżowe nowości, pomysły na niestandardowe miejsca zamieszkania i patenty wnętrzarskie. Ciekawe projekty, robiące wrażenie realizacje oraz niebanalne pomysły na to, jak zamieszkać - w programie „Pomysł na dom” możemy dowiedzieć się, jak mieszkają inni oraz jak budować w oparciu o aktualne trendy i nowinki technologiczne.


Marka KRISPOL Partnerem kanału na YouTube „Pomysł na Dom”
Podjęcie się budowy, remontu lub termomodernizacji domu nie należy do łatwych zadań. W ich trakcie trzeba wziąć pod uwagę nie tylko wygląd, aktualne trendy i możliwości, ale także komfort i funkcjonalność przestrzeni. Nawet jeżeli plan i przeprowadzenie modernizacji lub budowy domu
zlecimy profesjonalistom, nadal potrzebne są konkretne wytyczne, aby ich praca zmierzała w odpowiednim kierunku, a efekt końcowy spełnił oczekiwania lokatorów. Gdzie szukać inspiracji? Jak sprawić, aby wykończone wnętrze było funkcjonalne, komfortowe i z pomysłem? W czterech odcinkach programu „Pomysł na dom” Marcin Garbaciak, Ekspert marki KRISPOL, udzielił fachowej porady dotyczącej stolarki otworowej oraz przybliżył korzyści wynikające z zastosowania konkretnych, dopasowanych do inwestycji rozwiązań.


Odcinek 1: Domek dróżnika

Maciej i jego żona kupili stary dom dróżnika kolejowego z działką za 90 tys. zł. Przed sprzedażą musieli przekonać poprzednich właścicieli, że zachowają jego unikatowy charakter i nie zakryją pięknej czerwonej cegły grubą warstwą docieplenia i tynku. Tak też się stało, a dom zyskał drugie życie. Starych domów poddawanych renowacji jest w naszym kraju coraz więcej. Wspólnie z Kubą Jankowskim, prowadzącym program, Ekspert marki KRISPOL doradził, w jaki sposób przeprowadzić termomodernizację, aby w przyszłości zyskać oszczędności i czym kierować się podczas dokonywania wyboru stolarki okiennej dla domu, który ma już kilka dekad życia za sobą.

Zapraszamy do obejrzenia odcinka: https://www.youtube.com/watch?v=Ecop0xKpCO0

Premiera pozostałych odcinków już wkrótce.


Termomodernizacja z KRISPOL
W ostatnim czasie, w ramach współpracy partnerskiej, na money.pl został również opublikowany artykuł „Czyste powietrze. Postaw na termomodernizację domu i zyskaj dotację” na temat termomodernizacji i programu Czyste Powietrze 3.0, a także webcast „Termomodernizacja domu a okna” z Ekspertem marki KRISPOL w roli głównej.


Zapraszamy do zapoznana się z materiałem: https://www.money.pl/gospodarka/czyste-powietrze-postaw-na-termomodernizacje-domu-i-zyskaj-dotacje-6874989005392704a.html


Pomysł na dom
„Pomysł na dom” to program, który składa się z krótkich, ale niezwykle treściwych odcinków o tematyce budowlanej. W każdym z odcinków na warsztat brany jest inspirujący dom, a widz ma szansę obejrzeć go od zewnątrz i od środka oraz poznać zastosowane w nim rozwiązania. Program jest doskonałym miejscem do czerpania inspiracji przy budowie lub remoncie własnego domu.

KONTAKT / AUTOR
Aleksandra Sobczak
Specjalista ds. PR i Content Marketingu
KRISHOME Sp. z o.o.
519 737 168
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.